Over ons

Beste zorg voor je kind

 

€19

Beste zorg voor je kind

 

€59

Beste zorg voor je kind

 

€89

Voeg hier de belangrijkste voordelen toe die jouw bedrijf uniek en de beste maken. Vertel waarom je klanten moeten kiezen voor jouw producten of diensten en welke voordelen ze zullen krijgen nadat het product is gekocht. Schrijf je eigen tekst, maak 'm mooi en klik op Klaar.

Voeg hier de belangrijkste voordelen toe die jouw bedrijf uniek en de beste maken. Vertel waarom je klanten moeten kiezen voor jouw producten of diensten en welke voordelen ze zullen krijgen nadat het product is gekocht. Schrijf je eigen tekst, maak 'm mooi en klik op Klaar.

Voeg hier de belangrijkste voordelen toe die jouw bedrijf uniek en de beste maken. Vertel waarom je klanten moeten kiezen voor jouw producten of diensten en welke voordelen ze zullen krijgen nadat het product is gekocht. Schrijf je eigen tekst, maak 'm mooi en klik op Klaar.

gallery/ankush-minda-vcd5od2jdga-unsplash (1)
gallery/alexander-dummer-uh-xs-fiztk-unsplash (1)
gallery/markus-spiske-oo89_95auc0-unsplash (1)

Voeg je bedrijfsmotto toe door te dubbelklikken.

Voeg je bedrijfsmotto toe door te dubbelklikken.

Voeg je bedrijfsmotto toe door te dubbelklikken.

De plusklas is breed georiënteerd. De begeleiding wordt per kind aangepast. Dat maakt de Leer, denk en doe!-plusklas uniek. Waar andere plusklassen vaste lessen hebben, mogen kinderen in de Leer, denk en doe!-plusklas helemaal zichzelf zijn.
We werken met zes kernwaarden: motivatie vergroten, plezier in leren hervinden, creativiteit, bewegen, groei-mindset en het versterken van eigen verantwoordelijkheid.

 

De begeleiders bij Leer, denk en doe! werken volgens deze kernwaarden.

Oprichting

gallery/undraw_character_drawing_ii11

Leer, denk en doe! is ontstaan vanuit een samenwerking tussen Janneke Luijkx en Mariska Robers. Zij zagen beiden vanuit hun eigen expertise dat (hoog)begaafde kinderen in het basisonderwijs vaak niet genoeg uitdaging krijgen en onvoldoende begeleid worden.

In 2017 sloegen zij de handen in één. In eerste instantie begonnen ze met workshops gericht op kinderen die meer uitdaging nodig hebben. Deze uitdaging is per kind verschillend, sommige kinderen leren vooral theoretisch, andere kinderen leren vooral vanuit hun creativiteit.
Ze zagen dat vooral deze creatieve begaafden niet gezien worden en wilden daarom een  aanbod bieden dat voor ieder kind uniek is.